Ja altså, bare hvis jeg skulle blive i tvivl! marts 11, 2011 Er det nu ? Jo, det er det da! Det er faktisk planter vi har i vindueskarmen :) Og endda nogle fine forårsagtige nogen af slagsen. Og endda med indbygget solskin. Det er da smart!- Posted using BlogPress from my iPhone Del Hent link Facebook X Pinterest Mail Andre apps Del Hent link Facebook X Pinterest Mail Andre apps Kommentarer Julie11. marts 2011 kl. 19.08Fantastisk ;0)SvarSletSvarSvarhyggetroldeogbulderbasser11. marts 2011 kl. 19.10Nej, hvor er der mange og hvor er de bare flotte!!! Du har da ihvertfald forår i vindueskarmen :)Kh TinaSvarSletSvarSvarTilføj kommentarIndlæs flere... Send en kommentar
Fantastisk ;0)
SvarSletNej, hvor er der mange og hvor er de bare flotte!!! Du har da ihvertfald forår i vindueskarmen :)
SvarSletKh Tina