Jeg har noget under opsejling :) oktober 28, 2011 Ja faktisk har jeg haft det rigtig længe, alt alt for længe måske. Men nu skal det altså være...meget snart :) Del Hent link Facebook X Pinterest Mail Andre apps Del Hent link Facebook X Pinterest Mail Andre apps Kommentarer Helle Jescika28. oktober 2011 kl. 18.55spændende :O)SvarSletSvarSvarCaroline29. oktober 2011 kl. 00.16Det er noget af en cliffhanger ;-) Jeg har forøvrigt fået mig en ny blog. Kram fra Viby..SvarSletSvarSvarFru P29. oktober 2011 kl. 18.31Det bliver meget spændende at se! :)SvarSletSvarSvarClemme/Trine31. oktober 2011 kl. 12.05Jeg er også selv meget spændt :)SvarSletSvarSvarTilføj kommentarIndlæs flere... Send en kommentar
spændende :O)
SvarSletDet er noget af en cliffhanger ;-) Jeg har forøvrigt fået mig en ny blog. Kram fra Viby..
SvarSletDet bliver meget spændende at se! :)
SvarSletJeg er også selv meget spændt :)
SvarSlet